השכרת רכב באירלנד

האי המיוחד, השוכן ממערב לבריטניה, הוא חוויה ירוקה ויפיפייה. אירלנד היא מקום מושלם לטיול, קל להתנייד בה באמצעות רכב שכור, ויש בה שילוב מושלם של ערים מודרניות עם כפרים שנשארו כפי שהיו זה מאות בשנים.

באירלנד כל אחד יכול למצוא אטרקציה המתאימה לו. לחובבי הבירה אין מקום מוצלח יותר לביקור, ולחובבי התרבות, אירלנד מציעה אטרקציות תרבותיות עם שמחה אמיתית, קתדראלות וטירות מכל המאות, ציוני דרך היסטוריים רבים עוד משחר ההיסטוריה, ועיירות קיט מודרניות.

הערים המפורסמות באירלנד דבלין ובלבפסט מציעות מגוון רחב של מוזיאונים, מסעדות, מופעי תרבות ורחובות מודרניים לצד דרכים שנראו כאילו יצאו מאגדה. השכרת רכב באירלנד תאפשר לכם להכיר את אירלנד בצורה הטובה והנוחה ביותר ולחקור את האזורים הקסומים והמרוחקים יותר בנוחות.

 

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות באירלנד, ביניהן יורופקאר ואנטרפרייז. תוכלו לבחור ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה במיוחד באי, בשדה התעופה בדבלין, כמו גם בשדות התעופה המרכזיים ובמרכזי הערים. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים וקומפקטיים, לבינוניים ומשפחתיים, וגם כתלות בזמינות רכבי יוקרה מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים (המומלצים ביעד בשל הנהיגה בצד שמאל). 

 

העבודה עם מספר חברות השכרה באירלנד מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.
 

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים