השכרת רכב בסלובניה

סלובניה היא מדינה קטנה יחסית, בגודל של ישראל פחות או יותר, אשר ממוקמת בין הים התיכון להרי האלפים, וכמו שכנותיה היא אחת מהרפובליקות היוגוסלביות לשעבר.
היות ויערות מכסים כמחצית משטח המדינה, היא נחשבת לאחת מהמדינות הירוקות ביותר באירופה ובעולם כולו.

בשנים האחרונות היא הפכה ליעד פופולארי למטיילים ישראלים המעוניינים לחוות טבע פראי ויפה, בשילוב עם ביקור באטרקציות בלתי נשכחות כמו טיולי מערות מרהיבות, או צפייה במצוקים והרים ירוקים. במקביל לכל אלו תוכלו ליהנות בסלובניה מתרבות ענפה ומחיי לילה שוקקים. המדינה מציעה שלל מסעדות, בתי קפה, מרכזי קניות ובתי קזינו לחובבי הבילויים.
סלובניה מתאימה במיוחד לטיולי משפחות בקיץ עם מגוון רחב של פארקים המציעים מגלשות מים, אגמים לשחייה, טיולים במכרות, גני חיות והכול במחירים נוחים ביותר. כמו כן, היא מהווה יעד אידיאלי לטיול רומנטי לזוג בין העיירות ההיסטוריות הקסומות, הכפרים הציוריים, וההרים המוריקים. סלובניה הינה גם יעד מועדף לסקי בחורף והיא מציעה מספר אתרים ברמה גבוהה ביותר ובמחירים נוחים במיוחד.

השכרת רכב בסלובניה תאפשר לכם לנצל באופן מקסימלי את הנופים היפים יחד עם החוויה האורבנית.

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות בסלובניה, ביניהן אלאמו, באדג'ט, אוטו יוניון, וסיקסט. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ולהזמין השכרת רכב בלובליאנה הבירה (בשדה התעופה לובליאנה) כמו גם במרכז העיר לובליאנה. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים