השכרת רכב בהולנד

הולנד, אחת המדינות המתויירות באירופה, שמציעה למבקרים בה נופים ירוקים עם שדות טוליפים, טחנות רוח, תושבים מסבירי פנים, ערים תוססות, אופניים, מוזיאונים מצוינים, גבינות וצ'יפס ששמו הולך לפניו, היא מדינה שתיכנס לכם ללב מהטיול הראשון.
כאן נולדו ואן גוך ורמברנדט, טחנות הרוח וקבקבי העץ, בירות אמסטל והייניקן וגם אחת ממערכות החקיקה הליברליות ביותר על פני הגלובוס.

עם יותר מ-16 מיליון תושבים, הולנד הממוקמת בפינה הצפון-מערבית של יבשת אירופה נחשבת לאחת המדינות המתקדמות בעולם, וגם לאחת הצפופות בעולם. 
שמה הרשמי של המדינה הוא למעשה נדרלנד (Netherlands) ומשמעות השם הוא 'ארץ השפלה'. השם "הולנד" שהשתרש בעברית ובעוד מספר שפות הוא שמם של שני המחוזות הגדולים במדינה. 

אופרן פועלת בהולנד באמצעות כמה חברות השכרה בינלאומיות מובילות, ביניהן יורופקאר, אלאמו, אנטרפרייז ובאדג'ט, המאפשרות לכם לשכור רכב בנמל התעופה של אמסטרדם, כמו גם באיינדהובן, רוטרדם, האג וערים נוספות, בשדות התעופה המרכזיים ובמרכזי הערים. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה בהולנד מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים