השכרת רכב במלטה

מלטה היא מדינת איים קטנה הנמצאת במרכז הים התיכון, בין טוניס לבין סיציליה, ונחשבת לטבור הים התיכון. היא ידועה כמקום נופש כבר מימי העת העתיקה, כאשר היוונים הקדומים היו מגיעים אל האי בשיט כדי לנפוש בו. באי ישנם כפרים ועיירות לכל אורך החוף, ובמרכזו.

נופש במלטה מתאים לכולם: למשפחות עם ילדים, לזוגות רומנטיים וגם לקבוצות חברים. בכל סגנון טיול תמצאו את המקום המתאים כדי להנות משקט, ים, טבע ואווירה ים תיכונית שלווה. מזג האוויר לרוב מושלם, אך רצוי יותר לבקר באי בחודשי הקיץ, בהם הוא לא חם מדי מאחר ורוב היום נושבת בריזה קרירה כדי לשמור על טמפרטורה נעימה.

 

אופרן משתפת פעולה במלטה עם חברת ההשכרה הבינלאומית המובילה אוטו יוניון כך שתוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות נוחה במלטה, בשדה התעופה ובמרכז העיר. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם חברת השכרה מובילה במלטה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים