השכרת רכב בלטביה

לטביה הינה אחת מהמדינות הבלטיות, ובמשך שנים רבות הייתה חלק מברית המועצות לשעבר. בשנים האחרונות לטביה מגלה מחדש את תרבותה העשירה וההיסטורית והמדינה נפתחת יותר ויותר למערב, בעיקר דרך השכנות הסקנדינביות. עכשיו זה הזמן לגלות את לטביה, שבה יש היסטוריה עשירה ביותר הקשורה לעם היהודי.

הדרך היחידה להגיע לכל המקומות שיש ללטביה להציע, היא באמצעות השכרת רכב. תוכלו לבקר בבתי כנסת עתיקים, טירות מימי הביניים, נהרות, פארקים לאומיים, ואתרי מורשת יהודיים. השכרת רכב בלטביה קלה ונוחה. הרכב השכור יחכה לכם ליד שדה התעופה בריגה עם הנחיתה, ותוכלו להחזיר אותו או באותו מקום, או במרכז העיר.

במידה ותעדיפו לטייל בעיר הבירה ריגה ללא רכב, תוכלו להחזיר את הרכב השכור גם שם בקלות.

אופרן משתפת פעולה בלטביה עם יורופקאר שהיא חברת השכרה בינלאומית מובילה. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה במיוחד בלטביה, בכל שדות התעופה המרכזיים וגם במרכזי הערים. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים.

העבודה עם חברת השכרה מובילה בלטביה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד עם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים