השכרת רכב בניוארק

על אף היותה עיר תעשייתית, שעיקר תהילתה נובע מהנמל הימי האדיר הפועל בשטחה, יש לניוארק יתרון תיירותי אחד מובהק – קרבתה הגדולה לניו יורק. היא ממוקמת 13 קילומטרים בלבד ממערב ל"תפוח הגדול" אך מחוץ לגבולותיה המוניציפאליים, בתחומי מדינת ניו ג'רזי. עובדה זו הופכת אותה, על-פי רוב, ליעד זול יותר כשמדובר בטיסות וכמובן כשמדובר בהשכרת רכב.

השכרת רכב בניוארק היא דרך אידאלית להמשיך לניו יורק, לטייל בניו אינגלנד או דרומה לכיוון וושינגטון ופילדלפיה – היא זולה משמעותית מהשכרת רכב בניו יורק, ומציעה נמל תעופה בינלאומי (EWR) חדיש, נוח ומחובר היטב, הנותן מענה לגודל האדיר והמעט מאיים של נמל התעופה קנדי (JFK) שמצדה השני של מנהטן.
ניוארק היא אחת מנקודות המוצא הנוחות ביותר עבור מי שמעוניין ליהנות מטיול ברכב בצפון-מזרח ארה"ב מבלי להיכנס להמולה הניו יורקית.

 

אופרן פועלת בניוארק באמצעות שתי חברות השכרה המשתייכות לקבוצה הגדולה ביותר להשכרת רכב בארה"ב - אלאמו (Alamo) ונשיונל (National). שתי החברות זוכות שנה אחר שנה במקומות הראשונים בסקרי הצרכנים ומציעות שירותי דרך מתקדמים הפועלים 24/7 כך שתוכלו ליהנות מהטיול בניוארק וסביבתה בראש שקט.
לחברות אלה מיקום נוח בשדה התעופה, קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי SUV, רכבי יוקרה ומיניוואנים, כשכולם בעלי גיר אוטומטי. 

העבודה עם החברות הגדולות במיאמי מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ ובתקופות חגים, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול או מיניואן.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים