השכרת רכב בקליפורניה

קליפורניה, "המדינה המוזהבת", היא המדינה המאוכלסת ביותר בארה"ב והשלישית בשטחה. היא המדינה בעלת אלף הנופים, מיערות הערפל של רדווד בצפון ועד לחופים שטופי השמש בדרום, מיוסמיטי פארק ועמק המוות במזרח עד לסן פרנסיסקו ולוס אנג'לס במערב. ניתן לראות בה שורות גפנים בנאפה וואלי, עיירות ספא ופינוקים וכמובן את שני סמליה המפורסמים - בברלי הילס ועמק הסיליקון.
עבור התיירים, קליפורניה היא הקצה הנושק לאוקיינוס השקט או הבית של הוליווד, אך עבור אמריקאים רבים היא נחשבת בעיקר ל"מדינת המכוניות", שכן בניגוד למקומות מרכזיים אחרים כמו ניו יורק, כמעט הכול נעשה בקליפורניה באמצעות נסיעה ברכב.

אופרן פועלת בארה"ב באמצעות חברות ההשכרה המשתייכות לקבוצה הגדולה ביותר להשכרת רכב בארה"ב - אלאמו (Alamo) ונשיונל (National) - שתחנותיהן ממוקמות בכל נמלי התעופה החשובים, בדגש על לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו. תהליך ההשכרה הוא עניין קל ומהיר והכבישים נוחים מאוד לנהיגה. השכירות בקליפורניה כוללת ביטוח נהג נוסף אחד במחיר.

שתי החברות זוכות שנה אחר שנה במקומות הראשונים בסקרי הצרכנים, הן מציעות שירותי דרך מתקדמים הפועלים 24/7, וקבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי SUV, רכבי יוקרה ומיניוואנים (כולם בעלי גיר אוטומטי). 

העבודה עם החברות הגדולות בארה"ב מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ ובתקופות חגים, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול או מיניואן.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים