השכרת רכב במיאמי

בקצה הדרומי של פלורידה, כמעט בפינה הדרומית ביותר של ארה"ב, ממוקמת מיאמי, אחת הערים המגניבות ביותר באמריקה. היא ידועה ברצועות החוליות רוויות הדקלים, גן עדן לכל מי שאוהב להשתזף, לעסוק בספורט ימי או סתם להירגע על החוף עם משקפי שמש וקוקטייל טרופי קר.
מזג האוויר חם ולח, כיאה לאזור הקאריבי, וכמוהו גם האווירה סביב.
השכרת רכב במיאמי היא הדרך הטובה ביותר לחוות את העיר. לטייל בין מבני הארט-דקו של סאות' ביץ', בין המלונות הנוצצים לאזורי המסעדות הבלתי נגמרים ובין ליטל הוואנה לקי ביסקיין. מיאמי אף פעם לא הולכת לישון ואת הלילה תמיד תוכלו לסיים במסיבה קאריבית פרועה על החוף או באחד ממאות המועדונים בעיר. 
עם הרכב השכור תוכלו בקלות ובנוחות לטייל גם לפארקי השעשועים הפופולאריים באורלנדו.

אופרן פועלת במיאמי באמצעות שתי חברות ההשכרה המשתייכות לקבוצה הגדולה ביותר להשכרת רכב בארה"ב - אלאמו (Alamo) ונשיונל (National). 
שתי החברות זוכות שנה אחר שנה במקומות הראשונים בסקרי הצרכנים ומציעות שירותי דרך מתקדמים הפועלים 24/7 כך שתוכלו ליהנות מהטיול בפלורידה בראש שקט.
בזכות הפריסה הרחבה של התחנות תוכלו להזמין את הרכב השכור בשדה התעופה של מיאמי או במספר מיקומים במיאמי ביץ' צפון ודרום. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי SUV, רכבי יוקרה ומיניוואנים, כשכולן בעלי גיר אוטומטי. המעוניינים לחקור את את פלורידה לאורכה ולרוחבה ישמחו לדעת שדמי ההחזר בתוך פלורידה בחברות ההשכרה עמן פועלת אופרן הם חינם.

העבודה עם החברות הגדולות במיאמי מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ ובתקופות חגים, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול או מיניואן.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים