השכרת רכב בלאס וגאס

לאס וגאס היא בירת הבידור של ארצות הברית וידועה בשמה הנוסף "עיר החטאים". היא עמוסה במלונות פאר ענקיים, בתי הימורים נוצצים, מרכזי בידור וקניות, אינספור מסעדות בכל הרמות, ובעצם כל סוג של בילוי שהיה קיים עד-כה רק בדמיונכם. וגאס נבנתה כ"נווה מדבר" לבליינים ומהמרים, זו אחת הסיבות המרכזיות שהופכות אותה עבור רבים לפינוק האולטימטיבי.


בנוסף לבתי הקזינו ולאטרקציות האינסופיות, לאס וגאס משמשת גם כשער יציאה מושלם לאלה המעוניינים לחקור באופן עצמאי את "המערב הפרוע" ואת הפארקים הלאומיים המפוזרים במרחק של כ-300-400 קילומטרים, בהם פארק ציון (Zion Park), הקניונים האדומים, סכר הובר (Hoover Dam) המפורסם או לחילופין לחפש אחר צלחות מעופפות באזור 51 המסתורי. הדרך הטובה ביותר ליהנות מכל אלה היא באמצעות השכרת רכב בלאס וגאס.
 

בלבה של לאס וגאס נמצא הסטריפ - רצועה של כ-7 ק"מ המרכזת את מרבית המלונות הגדולים. נמל התעופה ממוקם כ-8 ק"מ מדרום לעיר וההגעה אליו מישראל מחוייבת בעצירת ביניים. 

אופרן פועלת בלאס וגאס באמצעות שתי חברות השכרה המשתייכות לקבוצה הגדולה ביותר להשכרת רכב בארה"ב - אלאמו (Alamo) ונשיונל (National). שתי החברות זוכות שנה אחר שנה במקומות הראשונים בסקרי הצרכנים ומציעות שירותי דרך מתקדמים הפועלים 24/7 כך שתוכלו ליהנות מהטיול בלאס וגאס בראש שקט.
לחברות אלה מיקום נוח בשדה התעופה, קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי SUV, רכבי יוקרה ומיניוואנים, כשכולם בעלי גיר אוטומטי. 

העבודה עם החברות הגדולות בלאס וגאס מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ ובתקופות חגים, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול או מיניואן.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים