השכרת רכב בג'נבה

ג'נבה היא עיר בינלאומית המשמשת כמוקד השני בחשיבותו בעולם (אחרי ניו-יורק) לפעילות דיפלומטית וארגוני זכויות אדם. זוהי "בירת השלום" העולמית ואחת הערים עם איכות החיים הגבוהה ביותר על פני הגלובוס.
על אף היותה קטנה מאוד מבחינת אוכלוסין (רק כ-200 אלף תושבים), ג'נבה נחשבת למרכז עסקי ופיננסי מהחשובים באירופה ולאחת הערים היוקרתיות ביבשת.

השכרת רכב בג'נבה היא פתרון אידיאלי לחושקים בחופשת סקי באלפים או בטיול בחלקה המערבי של שוויץ, שם תשמעו בעיקר צרפתית. ג'נבה, מפורסמת במזרקת סילון המים (Jet d'Eau) שבלב האגם הסמוך לה, במאיץ החלקיקים האימתני CERN ובנוף האלפי היפהפה. מחלון כל מלון או בית בו תשהו בג'נבה תוכלו להשקיף אל המון בלאן - הגבוה שבהרי מערב אירופה.


אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות בג'נבה, ביניהן יורופקאר, אנטרפרייז ובאדג'ט. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה במיוחד בג'נבה, בשדה התעופה  וגם במרכז העיר. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 


העבודה עם מספר חברות השכרה בג'נבה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים