השכרת רכב בכרתים

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות ומקומיות מובילות באי כרתים, ביניהן אוואנס, באדג'ט, הרץ, אנטרפרייז, אלאמו, יורופקאר וטריפטי. באתר אופרן תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב, ומפריסת תחנות נוחה בכרתים - בשדה התעופה בהרקליון, בשדה התעופה בחאניה ובמספר מיקומים במרכזי ערים שונות ברחבי האי.  

העבודה עם מספר חברות השכרה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

השכרת רכב בכרתים היא הדרך המומלצת והנוחה ביותר להתניידות במהלך הביקור שלכם ותהפוך אותו למגוון יותר, בין אם בחרתם לרבוץ בחרסוניסוס, איוס ניקולאיוס או חאניה, כמעט מכל מקום באי תוכלו לצאת לנסיעות קצרות אל הנקיקים, המערות, המנזרים וההרים היפהפיים שמציעה כרתים. תוכלו גם לנהוג אל האתר הארכיאולוגי בקנוסוס, לחצות את קניון סמריה או למצוא לכם פינה משלכם להתבודדות אמיתית.

האי כרתים, שהינו האי היווני הגדול ביותר (והשני בגודלו בים התיכון אחרי קפריסין), הוא אחד מיעדי החופשה הקרובים, הזולים והפופולריים ביותר לישראלים הרוצים להימלט משגרת החיים הלוחצת ולהישאר באווירה ים תיכונית. הטיסה הקצרה, האירוח מסביר הפנים (בין אם במלונות או בכפרים) וכמובן השמש, החול והים, הופכים את כרתים ליעד אידיאלי בין אם מדובר בחופשת סופ"ש קצרה, בחופשה משפחתית או לביקורים ארוכים יותר.
 

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים