השכרת רכב בצרפת

צרפת היא אחת מחמש המדינות המתויירות בעולם.
היא יעד אולטימטיבי עבור אוהבי הקולינריה, ארכיטקטורה, אורבניות, טבע, רומנטיקה ומשפחתיות. או בקיצור, צרפת היא יעד המתאים לכל אדם. היא אחת המדינות המגוונות באירופה, עשירה בתרבות והיסטוריה, ובמרכזה שוכנת פריז - עיר שהיא מוזיאון אורבני ובירת הרומנטיקה העולמית.


השכרת רכב בצרפת היא הדרך היעילה ביותר לחצות את צרפת לאורכה ולרוחבה, וליהנות מתרבות הגבינות והיין, מהיוקרה של הריביירה ומהנופים הירוקים הנפלאים של עמק הלואר או של ברטאן.
 

אופרן פועלת בצרפת באמצעות מספר חברות בינלאומיות להשכרת רכב, לדוגמא יורופקאר, באדג'ט, אנטרפרייז ואלאמו, המאפשרות לשכור רכב בעשרות שדות תעופה מרכזיים כמו אלה של פריז, ליוןבורדו, ג'נבה, מרסיי ועוד, וכמו כן במטרופולינים ובעיירות הקטנות. בזכות זאת, השכרת רכב בצרפת עם אופרן תאפשר לכם לבחור ממגוון קבוצות רכב, ברמות מחיר שונות שיתאימו לכל תקציב טיול.

 

העבודה עם מספר חברות השכרה בצרפת מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן מיניואן או בעל גיר אוטומטי. הפריסה הרחבה והשירות המצויין יאפשרו לכם לתכנן את הטיול בצרפת בצורה קלה ונוחה.
 

▪️ מחפשים השכרת רכב ארוכת טווח בצרפת? 


חדש באופרן! שיתוף פעולה עם חברתCar-2-Europe , באמצעותו אנו מציעים השכרת רכב לטווח ארוך של 30 עד 175 ימים.
הזמינו ליסינג באירופה באופרן ותיהנו ממחירים מוזלים עד 40%, ביטוח מקיף, רכב חדש עם 0 ק"מ ואופציה לשכור רכב מ-3 יצרנים מובילים: פג'ו (Peugeot), סיטרואן (Citroen) ו-DS.

השכרה זו מתאימה לנהגים מעל גיל 18 המעוניינים לשכור רכב לתקופה ארוכה מסיבות שונות כמו: תיירים המתכננים טיול ארוך, סטודנטים, מרצים אורחים, ועיתונאים במשימות ארוכות טווח.
לפרטים נוספים הקליקו כאן.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים