השכרת רכב בברצלונה

לחופיו של הים התיכון, שוכנת ברצלונה - העיר השנייה בגודלה בספרד ובירת מחוז קטלוניה. כאן נמצאים מתחם לה רמבלאס שוקק הפעילות, מוזיאון פיקאסו, כנסיית סגראדה פמילייה, בנייני המודרניסטה שעיצב האדריכל גאודי ועוד אינספור מוקדי בילוי, מסעדות ושווקים. השכרת רכב בברצלונה דרך אופרן תאפשר לכם לחוות את האטרקציות הרבות הנמצאות בתוך ברצלונה ומחוצה לה בזמן שלכם ובנוחות מירבית.

כ-2 מיליון תושבים מתגוררים בברצלונה, הנחשבת לאחד מיעדי התיירות המובילים בעולם, בין היתר בזכות מזג האוויר הנוח שפוקד אותה במרבית ימות השנה. הסמל הבולט ביותר של העיר בשנים האחרונות הוא קבוצת הכדורגל שלה - בארסה - המושכת אוהדים מכל רחבי תבל.
טיול ברכב שכור אל החופים הנפלאים של קוסטה בראבה והעיירות חירונה ופיגראס - הוא אופציה מומלצת בחום. רכב שכור מאפשר גם להרפתקנים יותר לצרף אל ברצלונה טיול לרכס הפירנאים, נסיעה למדריד או לחילופין טיול דרומה לאורך קו החוף. בשל ריבוי העיירות והחופים הסובבים את ברצלונה, השכרת רכב בברצלונה היא הדרך הטובה ביותר למצות את הטיול בבירה הקטלונית עד תומו.

 

אופרן משתפת פעולה עם מספר חברות השכרה בינלאומיות מובילות בספרד, לדוגמא יורופקאר, באדג'ט, אנטרפרייז וסנטאורו. לכן, באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה המאפשרת איסוף של הרכב השכור בברצלונה בשדה התעופה כמו גם במספר מיקומים במרכז העיר. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים וקומפקטיים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה בברצלונה מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

▪️ מחפשים השכרת רכב ארוכת טווח בברצלונה?
חדש באופרן! שיתוף פעולה עם חברתCar-2-Europe , באמצעותו אנו מציעים השכרת רכב לטווח ארוך של 30 עד 175 ימים.
הזמינו ליסינג באירופה באופרן ותיהנו ממחירים מוזלים עד 40%, ביטוח מקיף, רכב חדש עם 0 ק"מ ואופציה לשכור רכב מ-3 יצרנים מובילים: פג'ו (Peugeot), סיטרואן (Citroen) ו-DS.

השכרה זו מתאימה לנהגים מעל גיל 18 המעוניינים לשכור רכב לתקופה ארוכה מסיבות שונות כמו: תיירים המתכננים טיול ארוך, סטודנטים, מרצים אורחים, ועיתונאים במשימות ארוכות טווח.
לפרטים נוספים הקליקו כאן.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים