השכרת רכב באירופה

בכל הנוגע להשכרת רכב, אירופה היא היבשת המושלמת. היא מגוונת מצד אחד, וקומפקטית מצד שני, כך שברובה אינה מחייבת נסיעות ארוכות מדי בכדי להגיע ליעדכם. ניתן לעבור בה גבולות בקלות יחסית והכבישים המתקדמים במרבית המדינות הופכים את חוויית הנהיגה ברכב שכור לנוחה במיוחד, ומאפשרת לכם ליהנות גם מהטבע, ולא רק מהעיר.

טיול ברכב שכור באירופה יעניק לכם נסיעה בלתי נשכחת בנופי אירופה הירוקים והמרהיבים; בין אם אלו המישורים של הולנד ובלגיה, האלפים השוויצרים, הירוק הבלתי נגמר של צרפת ואוסטריה, הפיורדים של נורבגיה, הנוף הכחול של האיים היווניים, הפסטורליה של טוסקנה באיטליה או הוולקניות של איסלנד.

יש מגוון עצום של יעדים לטיול באירופה שתוכלו לבחור מבינהם. השכרת רכב באירופה תשדרג את החופשה שלכם, בין אם אתם נוסעים לחופשה משפחתית, לנסיעת עסקים או לטיול באירופה לזוגות, היא תהפוך את הטיול לחוויה חלומית ובלתי נשכחת.


אופרן פועלת באירופה באמצעות מגוון רחב ביותר של חברות השכרת רכב רבות כמו יורופקאר, נשיונל, הרץ, באדג'ט, אוויס ועוד, ואלו מפעילות אלפי תחנות השכרה בפריסה נוחה המאפשרות לכם, התיירים, גמישות מקסימלית וחוויית נסיעה איכותית.

▪️ מחפשים השכרת רכב ארוכת טווח באירופה? 
חדש באופרן! שיתוף פעולה עם חברתCar-2-Europe , באמצעותו אנו מציעים השכרת רכב לטווח ארוך של 30 עד 175 ימים.
הזמינו ליסינג באירופה באופרן ותיהנו ממחירים מוזלים עד 40%, ביטוח מקיף, רכב חדש עם 0 ק"מ ואופציה לשכור רכב מ-3 יצרנים מובילים: פג'ו (Peugeot), סיטרואן (Citroen) ו-DS.

השכרה זו מתאימה לנהגים מעל גיל 18 המעוניינים לשכור רכב לתקופה ארוכה מסיבות שונות כמו: תיירים המתכננים טיול ארוך, סטודנטים, מרצים אורחים, ועיתונאים במשימות ארוכות טווח.
לפרטים נוספים הקליקו כאן.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים