השכרת רכב בספרד

ספרד, הנמצאת במרחק טיסה של בין 4 וחצי ל 5 שעות בערך מישראל, מציעה מגוון גדול של אפשרויות טיול. 

בקיץ, כשהשמש מחייכת והטמפרטורות אינן מצריכות הרבה יותר מגופיה, כפכפים ומשקפי שמש, מזג אויר ממש כמו אצלנו. ובחורף, בערים המרכזיות - ברצלונה ומדריד, הטמפרטורות אינן נמוכות מדי, ביחס למדינות אחרות באירופה, וניתן לתפור טיול מושלם המשלב ביקור במוזיאונים, קניות וטבע. 

השכרת רכב בספרד היא מהזולות באירופה. לכן, בין אם חשקתם בחופשת "בטן גב" בקוסטה דל סול או פלמה דה מיורקה, מסע היסטורי לאנדלוסיה, ירח דבש רומנטי או להגשים חלום ולצפות בברצלונה נגד ריאל מדריד ב"קמפ נואו" - טיול ברכב שכור בספרד הוא הפתרון המושלם לחופשה בלתי נשכחת.


אופרן פועלת בספרד ובאיי ספרד באמצעות כמה חברות בינלאומיות להשכרת רכב, לדוגמא יורופקאר, באדג'ט, אנטרפרייז, הרץ, טריפטי וסנטאורו, שלהן פריסת תחנות בכל נמלי התעופה המרכזיים, במרכזי הערים ובאתרי התיירות. כך שאם טיסתכם נחתה בשדה התעופה בברצלונה, מדריד או בשדה התעופה מלגה, או שברצונכם להעפיל מחבל הבאסקים להרי הפירנאים - רכב שכור הוא הפתרון האידיאלי.
שירות הדרכים של חברות ההשכרה הבינלאומיות נותן מענה בכל עניין 24 שעות ביממה, בין אם אתם בעיר גדולה או בחיק הטבע, וקבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם מספר חברות השכרה בספרד מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים