השכרת רכב במינכן

החל ממוזיאונים ברמה הגבוהה ביותר ועד לתרבות בירה מפוארת, מינכן, בירת בוואריה, היא אחת הערים המיוחדות בגרמניה ובעולם. כמו כן היא מהווה מוקד טכנולוגי, עסקי ואקדמי מהמעלה הראשונה.

מינכן ידועה בפסטיבל הבירה המפורסם "אוקטוברפסט", בחיי הלילה העשירים שלה (בעיקר ברובע Schwabing) ובמטבח הבווארי הייחודי והמגוון שלה, הכולל שלל נקניקיות, כופתאות, פרעצלים וגם... קרם בוואריה אמיתי.

השכרת רכב במינכן אידיאלית עבור אלה שמתכננים לטייל במרכז אירופה. מיקומה הגיאוגרפי המצוין של מינכן למרגלות רכס האלפים בדרום הכפרי של גרמניה, הופך אותה לצומת דרכים מרכזי ולתחנת מוצא מושלמת עבור התייר החושק לחקור את אחד מחבלי הארץ הירוקים ביותר באירופה עם אפשרות להגיח לצ'כיה, אוסטריה, שווייץ, צרפת או איטליה.


אופרן משתפת פעולה במינכן עם מספר חברות בינלאומיות להשכרת רכב, ביניהן יורופקאר, באדג'ט ואנטרפרייז, להן תחנות בשדה התעופה במינכן כמו גם מספר מיקומים במרכז העיר. הפריסה הרחבה והשירות המצוין יאפשרו לכם לתכנן את טיולכם בצורה נוחה וקלה. 
העבודה עם מספר חברות השכרה מאפשרת לנו להציע לכם מגוון קבוצות רכב רחב בקטגוריות מחיר שונות המתאימות לכל כיס, לצד זמינות גבוהה יותר להזמנת הרכב המושלם לחופשה שלכם. עדיין, במיוחד אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול, סטיישן, מיניואן או רכב בעל גיר אוטומטי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים