השכרת רכב באורלנדו

אורלנדו, הממוקמת במרכזה של מדינת פלורידה מכונה "בירת פארקי השעשועים של ארה"ב". כאן תוכלו לפגוש את העולם הקסום של דיסני וורלד, אולפני יוניברסל אורלנדו, סיוורלד ועוד אינספור אטרקציות עבור הצעירים והצעירים ברוחם. היא אחת הערים המתויירות בעולם ומושכת אליה כ-70 מיליון תיירים בשנה.
אין דרך טובה יותר, קלה יותר וזולה יותר לדלג בין פארקי השעשועים מאשר השכרת רכב באורלנדו. הכבישים, ובראשם ה- international drive ייקחו אתכם במהירות מנמל התעופה אל מתחמי ההרפתקאות או למאות המלונות, מרכזי הקניות והבילוי, הפזורים סביבם.

אופרן פועלת באורלנדו באמצעות חברות ההשכרה הגדולות ביותר בארה"ב -אלאמו (Alamo) ונשיונל (National) - שתי החברות זוכות שנה אחר שנה במקומות הראשונים בסקרי הצרכנים. לחברות אלה אלפי תחנות השכרת רכב במיקומים מרכזיים בכל שדות התעופה הגדולים, בפארקים, באתרי התיירות ובמרכזי הערים הסואנות. המעוניינים לחקור את פלורידה לאורכה ולרוחבה ישמחו לדעת שדמי ההחזר בתוך פלורידה בחברות ההשכרה עמן פועלת אופרן הם חינם, ושירות הדרכים של חברות ההשכרה נותן מענה בכל עניין 24 שעות ביממה גם בערים וגם מחוץ להן.

באתר זה תוכלו ליהנות ממגוון רחב במיוחד של קבוצות רכב ומפריסת תחנות רחבה באורלנדו, בשדה התעופה ובמרכז העיר. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי יוקרה, מיניוואנים וכלי רכב אוטומטיים. 

העבודה עם החברות הגדולות באורלנדו מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ ובתקופות חגים, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול או מיניואן.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים