השכרת רכב בפלורידה

פלורידה ("ארץ השמש"), היא המדינה הדרומית ביותר בארה"ב. היא נהנית ממזג אוויר מצוין בכל ימות השנה ומהווה יעד מועדף עבור תיירים מכל העולם וגם עבור אמריקאים רבים המחפשים לנוח מהשגרה השוחקת.
אם חלמתם לשלב בטיול שלכם בארה"ב רביצה ממושכת על החוף בבגד ים, שיט ביאכטה, משחק גולף או אם הגיע הזמן של הילדים לבקר בדיסניוורלד או במרכז החלל של נאס"א - פלורידה היא המקום בשבילכם.


אופרן פועלת בפלורידה באמצעות שתי חברות השכרה המשתייכות לקבוצה הגדולה ביותר להשכרת רכב בארה"ב - אלאמו (Alamo) ונשיונל (National). 
שתי החברות זוכות שנה אחר שנה במקומות הראשונים בסקרי הצרכנים ומציעות שירותי דרך מתקדמים הפועלים 24/7 כך שתוכלו ליהנות מהטיול בפלורידה בראש שקט.
בזכות פריסה רחבה של תחנות תוכלו להזמין את הרכב השכור בשדות התעופה המרכזיים בפלורידה מיאמי (MIA) ואורלנדו (ORL) ואחרים וגם במספר מיקומים במרכזי הערים השונות. קבוצות הרכב מגוונות ונעות בין כלי רכב קטנים, בינוניים, משפחתיים, רכבי SUV, רכבי יוקרה ומיניוואנים, כשכולן בעלי גיר אוטומטי. 
המעוניינים לחקור את פלורידה לאורכה ולרוחבה ישמחו לדעת שדמי ההחזר בתוך פלורידה בחברות ההשכרה עמן פועלת אופרן הם חינם.

העבודה עם החברות הגדולות בארה"ב מאפשרת לנו להציע לכם זמינות גבוהה יותר של כלי רכב, ועדיין, אם אתם מתכננים לשכור רכב בחודשי הקיץ ובתקופות חגים, מומלץ מאוד להזמין את הרכב מראש, במיוחד אם ברצונכם לשכור רכב גדול או מיניואן.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת טיפים, עדכונים ומבצעים מיוחדים